Reiseklar.

image

Pakket og klart.
Om 8 timer sitter vi på flyet. Fra Kjevik, via Amsterdam, så direkte til Kilimanjaro.
I Amsterdam møter vi reiseleder Jarle Trå og resten av følget vi skal gå sammen med. Blir spennende å hilse på gjengen:-)

Som dere ser er baggene og sekkene klare nå. Tidligere i kveld så det slik ut på kjøkkenet.

image

Apotek 1 avd Sanden.

image

Jeg kan nå bare håpe at vi har fått med oss alt.
Når det skal pakkes til fjellbestiging i alt fra 30 grader pluss, til (i verste fall) 20 kuldegrader, pluss lodgelivet og safaridelen, da blir det litt å tenke på:-)

Dollar, eller dalar som de sier noen kilometer vestover, har vi også tenkt på. Fikk beskjed om å veksle inn noe på forhånd, og sørge for at vi har med oss nok 1 og 5 dollar sedler. De kan visst av en eller annen grunn aldri veksle:-)

image

Når jeg hentet denne vakre bunten, følte jeg at jeg hadde så mye penger mellom hendene, at jeg fant ut at jeg heller måtte ha de mellom madrassene.

Følte meg både smart og urgammel.
Thea mente at ihvertfall det siste stemte.

Hvordan det blir med oppdateringer underveis, vet jeg ikke helt. Kommer med noen oppdateringer når forholdene tillater det.

«En trekkfugl vender tilbake! Om ikke annet så på trass».

Lillebjørn Nilsen.

Jarle vil uansett oppdatere her:

image

DAGBOK FRÅ KILIMANJARO

 
Denne e-posten kan du senda vidare til familie, venner og kollegaer osv. som du trur har lyst til å følge med på kva som skjer på turen din til Afrika som startar no på onsdag. Ei vekes tid seinare står me etter planen på toppen av Kilimanjaro – Afrikas tak!  Deretter blir det tre dagars safari i Ngorongoro-krateret, Tarangire og Lake Manyara før nokon av deltakarane avsluttar med nokre late dagar på Zanzibar.  Eg tippar reisefeberen herjar i kroppen akkurat no…

 

FØLG MED PÅ:  WWW.JARLETRAA.NO

 

Nettsida vert oppdatert stort sett kvar dagundervegs.

 

Her kan du sjå programmet for turen frå dag til dag.

Legg gjerne igjen ei helsing til deltakarane igjesteboka.

 

image

Dette blir spennande…

mvh
Jarle Trå

Telefon: 907 65 330

 

Legg igjen en kommentar